Depression, Recession, Repulsion

Såg en artikel om de mest deprimerande filmerna och kom och tänka på en filmkväll jag hade tillsammans med Terrortess för en tid sedan. Vi inledde med att se Lilja 4-ever som ni säkert vet är ganska nedstämmande sådär, lagom när vi hade sett klart den filmen slog vi på TV:n och fick se Wallander - mörkret, som även den handlar om unga tjejer som utnyttjas sexuellt. När vi sett klart den, för det var ju viktigt, var jag själv såpass nedstämd att jag helt sonika tvingade mig själv att sätta på "Det våras för rymden" för att få någon form av lättja och skratt under vår kväll. Huruvida jag lyckades får Terror svara på.

Läste också att Wanja Lundby-Wedin sitter kvar och jag hoppas verkligen att de har tänkt över detta ordentligt, svårt att se hur hon ska få tillbaka något förtroende. Hon verkar dock inse att hon ligger lite brunt till och det kanske är till hennes fördel då.

Min lilla mor ringde förut och ville ha hem mig på påskmiddag i helgen, jag lyckades med bedriften att tacka ja till hennes inbjudan. Får se vad tanten kokar ihop för smörja den här gången, den gamla haggan. Nej nu ska jag inte vara sådan, min mor är väldigt trevlig som person, när hon sover. Nej nu är det bäst att jag slutar innan jag får en massa onda påhopp på grund av min förmåga att skämta om saker. Var ju jättepopulärt senast när jag kommenterade kvinnosyner med några kommentarer som inte riktigt kopplade mitt syfte. Är det nu så att du kände att det här stycket gjorde dig upprörd, sur och tvär är jag ledsen att behöva säga detta till dig, men du behöver antagligen lyssna efter "ploppet".

Kom även ett önskemål om trafikskolan och då en redogörelse om hur vägbulorna kom till. Jag får väl ta reda på det helt enkelt. Nu ska jag njuta av måndagens fortsatta TV-kväll

Adjö
/F


Kommentarer
Postat av: Haggan

Din kvinno hatare ;-) hihi

2009-04-06 @ 21:40:10
Postat av: Ida

Haggan: Var glad för att han bara hatar särskrivare litegrann =) fast att klaga på särskrivning är sååå 2001.. men jag är trött.. och överpluggad.. =)

2009-04-06 @ 22:34:19
URL: http://mira83.blogg.se/
Postat av: TNE

I've heard the pop. It's cold out here.

2009-04-06 @ 23:19:07
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0