It is time for falling apart!

Who knows, maybe it is, and maybe it isn't.

Grattis till Figge http://mrfigge.blogg.se/ som visste att Marit Bergman hade släppt låten "You did not love me att all" ett inbetalningskort på 500 kronor kommer på posten. Tänk om man hade sådant som vinst i en "riktig" tävling, istället för presentkort får man ett inbetalningskort! det vore ballt. Undrar om man måste ha tillstånd för sådant?

Dagen har varit sådär ärligt, det började riktigt bra, men sedan gick det utför. Pratade med min lärare idag som berättade att jag minsann måste göra om hela jävla tentan en gång till. Det hade jag inte räknat med kan jag villigt erkänna. Trodde att det skulle bli tal om en komplettering, men ICKE det ska jävlas maximalt! Det där med alkoholmissbruk kanske är en vettig framtid.

Jag får väl sätta mig och bli skitfull och skriva musik eller texter liksom. Snart dags att det blir något av karriären, men som med det mesta annat går det väl åt helvete det också!

Ska i alla fall bort till stjärnan ikväll och mumsa kebab. Han är alltid bra att prata med även om fanskapet har en förmåga och reta upp mig till bristningsgränsen, men det är det värt!

Imorgon är det match med Säcken och en ny förmåga, Säckfan är ständigt ett gapskratt att ha med sig någonstans! Hoppas vi kan lära den nye parveln något nyttigt!

Läs om Marcuseevs äventyr när ni ändå är ute och surfar http://fredwurst.blogg.se/marcuseev
När vi ändå pratar om litterära verk kommer det en ny dikt


Falling down, slowly towards the abyss. His world is feeling mostly stale and ambiguous.
Will this nightmare never end? The voices in his head are screaming for him to drink.
Drink of the water that will take you to hell. The hell where there is more happiness than here.
Happiness which he is ignorant of, Happiness that doesn't live I his life anymore.
All he can think of is the mistakes he has been doing. Mistakes that make him look ridiculous.
Why won't the pain go away, it stings him hard every time he thinks about it.
Stings him so hard he screams in agony.  Stings so hard that he won't make it.
His only option is to fight back and do it hard. Become a man with a heart of stone.
Stop feeling for things; make people stop feeling for him hoping they will soon be gone.


Väl mött i framtiden mina kära fans.
Freddie


Kommentarer
Postat av: PB&J

Är ju fullständigt värdelös på låttitlarna - vägrar dessutom fuska... Bidrar istället med att heja och ge gott om extrapoäng för den kreativa delen :D
Take care

2007-12-14 @ 20:32:22
Postat av: Referee

Moneybrother från skivan Mount Pleasure

2007-12-16 @ 00:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0