Allmänt tuff

Tycker det är dåligt med gissandet på förra bloggen, detta trots att jag gav rätt svar i bloggen!!
Dagens titel är också från en svensk grupp, om nu någon inte kopplade detta trots den svenska titeln.
Ni som läser kan väl iallafall gissa lite, gör som vissa har kommit på googla efter svaret!

Marcuseev har startat sitt äventyr, ge mig gärna tips och idéer om olika karaktärer och handling. Alla tips mottages med glädje! Ni som ine har hittat in till äventyren om Marcuseev kan kolla upp honom här: http://fredwurst.blogg.se/marcuseev

Idag har jag jobbat lite, hade två lektioner. Dessutom har jag skjutsat mina föräldrar till Skavsta international airport. De jävlarna har åkt till London utan mig! Jag får vara hemma i deras hus i Finspång och ta hand om katten istället! Den är så söt så, ligger och sover här bredvid med mig som huvudkudde. Det är alltid trevligt med lite sällskap, det är man inte bortskämd med direkt!

Nu ska jag snart ge mig upp till Stoffe och kolla lite fotboll, Champions league ikväll. Vet inte vilken match vi ska se, men någon av dem blir det ju! Var och hälsade på F igår, det kändes skönt att kunna umgås med henne igen. Har saknat henne, även om jag inte är värd att få umgås med henne! Se om vi hinner träffas mer i veckan, imorgon ska jag till Motala och flöjta. Ska ha Andy och Raggarn med mig, det borgar för en rolig afton med många skratt. Det är tredje matchen i tvåan. De två tidigare har varit relativt lättdömda, får se hur det bli imorgon, hoppas på en rolig och bra tillställning.

nehe om man skulle ta och ge sig av upp mot sin polare och spana bollsparkandet.
Ha de bra alla mina fans
/Fredo

Kommentarer
Postat av: Ida

Min oerhört kompetenta gissning är: De lyckliga kompisarna! Sist jag googlade på svaret hade jag ju ändå inte rätt..

Jag tycker att FOUL-Ida, full för ofta, kan få va me på ett hörn i storyn?

2007-12-11 @ 21:35:16
URL: http://blogg.alltomhundar.com/kezo
Postat av: Therese

Den där kunde jag faktiskt!

2007-12-13 @ 21:13:49
URL: http://ladykiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0