Framåtsträvande, nyskapande, flyende, förbannad...

Det har blivit dags mina vänner, dags att bryta upp med det gamla och inleda något nytt. Dags att isolera och sektionera upp olika typer av tänkande och skrivande, dags att rensa ut de som inte bör läsa mina texter med hänsyn till deras egen psykiska hälsa. Tiden, mina vänner, är kommen för er mästerliga skribent att ta sitt pick och pack, sluta skriva på den här bloggen och istället skriva på nya ställen.

En del av er kommer vilja följa med mig på resan, men det kommer inte komma en länk på bloggen här. De element som inte förtjänar att läsa mig, kommer helt enkelt inte få följa med. Ni som är mina vänner vet säkert hur ni kan göra för att komma över adressen så snart bytet är gjort. Ni som inte förtjänar att få följa med räknar jag kallt med att ni kommer lägga energi och kraft på att hitta adressen och på så sätt tillfredsställa era mentala tvångstankar om att förfölja mig.

Någonstans därute i den digitala rymden kommer de finnas en planet där jag kommer bosätta mina ord, planeten kommer omges av månar där närbesläktade tankar och idéer kommer finnas. Till min planet är alla välkomna som vill mig väl, men de andra kommer isoleras och omintetgöras i närmaste spamfilter.

För övrigt anser jag att anonymitet är veckans löjligaste, fegaste grej. Jag skrattar åt hur ointelligent en anonym människa måste vara.

Fuck you, I'm a rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0