Vassrugg 2010

Det där med träning är ju aktuellt mest hela första halvåret sådär. Efter nyår är det dags att infria nyårslöften och gå ner i vikt och starta nytt liv, men det brukar ta slut i början på februari. Sedan nu framåt maj börjas det tränas som tokar igen och nu är det då istället beach 2010 som gäller, men eftersom det har inmundigats alldeles för mycket kebab, pizza, bearnaise-sås och öl mellan februari och mars, brukar det bli svårt att hinna fram till beach-formen och man får finna sig i att smyga runt i vassruggen. När jag nu nyss skrev vad som förmodligen är dagens längsta mening, kan jag gå vidare.

Jag har ju också börjat träna igen nu, men det är inte för beach 2010 utan för kommande hockeysäsong. Dock så frågar alla människor ständigt om jag tränar inför beach 2010. Det här är en ganska intressant hets egentligen att man ska vara vältränad inför badsäsongen. Varför inte ge fan i att se vältränad ut och istället leva som man känner och mår bra av? Att man sedan är lite smårund är väl inte hela världen? Tänk på att rund också är en form.

Vi pratar ibland om det där med beach-formen på jobbet, men vi har kommit fram till att vi gör bäst i att smyga i vassen och därför kör vi på jobbet nu "Vassrugg 2010" eller hur Jonna?

Veckan har annars varit tämligen bra såhär långt och imorgon är de en ledig dag, jag tror att jag ska fira detta med ett glas mjölk medan jag ser på Finland - USA.

För övrig anser jag att TNE bör kedjas och tvingas att lyssna på "Loa Falkman sjunger Eros Ramazotti".

F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0