Sunday bloody sunday

Idag har fått ställa mig själv en fråga, förvisso handlar det om i-landsbryderier, men ändock värt att fundera över. Hur slår man ihjäl tiden i Finspång när kabelvision har stängt ner alla kanaler utom 1,2, kunskap och sexan. Det finns absolut inget att se, som tur är för er dock eftersom jag då får något att författa om.

Helgen har varit bra, valborgsmässoafton spenderade jag hos Camilla. Det åts och dracks och skrattades som sig bör vänner emellan. Första maj däremot spenderades med goda vänner på en liten roadtrip till kungliga huvudstaden för att bevittna Sverige - Ryssland. Matchen var fullständigt ointressant, men vi hade en trevlig dag med många skratt och en del roliga bilder. What goes on tour, stays on tour.

Vid hemkomsten till Norrköping svängde vi hem till Nisse chips och partajade lite innan vi skuttade ner till Grand Hotell, där jag träffade lite personer av olika dignitet. Följaktligen har dagen idag varit seg också, men vad fasen. Nu ska jag fortsätta titta på ingenting och trakassera Fjant. God natt mina vänner.

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0