När verkligheten gå överstyr

Tänk er följande scenario, på vägen till jobbet blir jag stoppad i en poliskontroll där jag får blåsa i alkometer, visa körkort och uppge vilken politisk ståndpunkt jag har. Eftersom poliser är hårdnackade nazister, det är ett antagningskrav, så blir ju alla svar från normala människor fel svar. De som inte delar poliserna syn på politik blir ombedda att kliva ur sin bil, klä av sig kläderna och gå raka spåret ut i den mörka, dunkla trollskogen och fortsätta till jobbet till fots. De som vägrar gå nakna genom skogen skjuts på fläcken, förutsatt att man står på en fläck. De som går får hembesök av polisen tre dagar senare med en saftig böteslapp och kaffebröd. Surrealism endast mina vänner.

Har du inte intelligens nog att förstå att detta inte är sanning, utan bara ren skär dynga som skrivits i brist på andra sysslor, ska inte sitta framför en dator med internetuppkoppling.

För övrigt anser jag att TNE ska doppas i olja och fjädrar och sedan bli skickad på idol-audition. /F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0