It's starting to get on my nerves

Den här dagen skulle bli en skön dag i solen fick jag för när jag tog mig ut ur slumrandets fälla, men ack så fel man kan ha i sin tro om en dag. Eftersom solen låg på och gav ett härligt vårväder fick jag för mig att jag skulle gå ner mot vattnet och filosofera om det mesta här i världen, men jag gick förbi jobbet och fastnade där på grund av kommunikationsproblem. Istället för en lugn eftermiddag med mitt block fick jag jaga upp mig själv och börja nysta i en lösning till ett problem. Sedan var jag matt och stannade på parken och tittade på fotboll i solskenet, solsken och fotboll är en mycket trevlig kombination faktiskt.

Nu sitter jag dock hemma igen och inser det tragiska faktum att jag är en eremit av sällan skådat slag. Jag kan helt enkelt inte umgås med folk, antingen skrämmer jag iväg dem eller så skrämmer de iväg mig. En hydda i en djungel långt från andra människor får bli min nästa bostadsort.

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0