det snurrar i min skalle

En lördag kan vara lite olika tidigare och följande lördagar i mångt och mycket, men ändå ganska lik. För andra lördagen i rad åkte jag hemifrån på förmiddagen för att sedan anlända hemma först framåt morgonen dagen efter. Nu kan jag genast ta död på de som har förhoppningar om att jag blivit utsatt för brott. Jag har haft trevligt som fan ska ni veta. Goda vänner, glada skratt, vackra flickor och för lite sömn. Nästan som livet ska levas va?

Idag fick jag dock ta fram min klurighetssida igen. Såg på nyheterna om Rosengård där man tydligen "stack två bilar i brand". Det är inte själva bilbrännande jag funderar på här, utan jag vill istället ha hjälp med att reda ut begreppet "stuckits i brand". Så vitt jag vet och fått lära mig så eldar man någonting till brand, alternativt värmer eller strålar. Innebär att sticka något i brand att man attackerar föremålet med nålar tills det blir upprört och självantänder?

Någon måste helt enkelt hjälpa mig med detta snarast. Svara på detta åt mig, jag står inte ut, det snurrar i min skalle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0