Det där med texter och vad det kan åstadkomma är förundrande

Som bara EN av alla läsare påtalat har jag inte skrivit på länge, men det borde vara fler som reagerar! Har inte funnit någon motivation till att skriva på sistone och det är självklart obra, men sånt händer. Det där med att folk kommenterar är ju kul givetvis så det kan ni ju fortsätta med, men de där som inte verkar ha läst utan bara skriver fin blogg och sedan inget mer, varför gör man så? Favoriten är annars de som på engelska berömmer för en underbar hemsida, vad fan är det för nåt? Nej då jag är inte bitter, men jag ska försöka blogga oftare, det börjar bli dags för mig och TNE att skapa mer historierevisionism. Eller hur "Nisse"? För övrigt anser jag att TNE bör sättas i kätting och tvingas att iförd enbart pälsmössa och fotbollstrumpor sjunga "jag ser det snöar" på prinsessans bröllop. /F

Kommentarer
Postat av: TNE

Jag behöver bara en fotbollsstrumpa... eller förresten, kanske två där man sprättar tån på en och trär i den i den andra, beroende på om jag har en riktigt bra dag...

2010-03-30 @ 22:36:53
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: Lillan

Kul med ett inlägg =) Tack

2010-03-31 @ 20:51:46
Postat av: jenkan

attans, jag som precis tänkt föreslå att du skulle sättas i kätting och tvingas att iförd enbart pälsmössa och fotbollstrumpor sjunga "jag ser det snöar" på prinsessans bröllop...

2010-03-31 @ 22:59:50
URL: http://enheltvanligjenny.blogg.se/
Postat av: Marie

Trillade helt random in på din blogg. Fin! Följa varandra via bloglovin'?

2010-04-02 @ 16:57:42
URL: http://mmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0