Miss me?

Eftersom jag frekventbloggar denna helg lär ni inte sakna mig, men nu är vi inne på leenden. Skönhetsmissar har ju inte alltid gjort sig kända för att vara smarta, och här i Sverige gör vi ju gärna narr av våra grannar i Norge. Här på följande länk kan ni se skönhetsmissar från Norge och det ger upphov till lite skratt. En av tjejerna svarar att Nilen är längsta flod i Norge. Se inslaget här ->  http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article7371794.ab

En miss kände nog också chauffören av den här lastbilen att han gjorde, när han stoppades för en mindre trafikförseelse och istället åkte dit med 20 ton narkotika i bilen. Jag vet inte hur man gör, men ärligt talat om har den lasten i sin lastbil, kör man inte fruktansvärt laglydigt och försiktigt då? Hur som helst lär han nog få skaka lite galler den närmaste tiden. Den ynka borgen sattes till 40 miljoner, kronor.

Nu följer jag fotbollen mellan Uruguay och Korea och fundera som bäst på vad jag gör ikväll?

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0