Så var det då dags för en ny säsong igen

Ispremiären är riktigt nära nu, var uppe i ishallen via jobbet och träffade på lite bekanta som jobbar med sports camp. Såg till att jag fick vara på is onsdag och torsdag då hockeygrabbarna ska spela matcher, guld värt med lite istid sådär. Träffade även A-lagstränaren och talade med honom, fick komma och åka lite med dem också. Mycket trevligt att få åka lite skridskor igen, suget finns där kan jag lova er mina harhjärtade vänner.

Lite stjärnglans i ishallen idag också, Tony Mårtensson och några till lirare var uppe och kände på isen lite.

Snart är det dags att bege sig till spåret ihop med Tunn-Erik Hammarlund för en liten löprunda, får se om tunnisen hänger med idag!

För övrigt borde TNE rakas med en slö skridsko.

/F

Kommentarer
Postat av: TNE

slö skridsko säger du, slipad sked säger jag. skridskor luktar så taskigt efter användning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0