Konglomeratet Öhman Enterprises utökar...

Jag expanderar lite i mitt företag och får snart byta till ovanstående namn, även om det inte är direkt internationellt gångbart. Öhmans Reklambyrå har börjat lite på sitt första uppdrag, tidigare har Öhman consulting varit igång med lite ritningsjobb på beställning. Nu har jag även börjat inom byggbranschen, eller snarare rivningsbranschen. Hjälpte kusinen idag att riva lite panel, blir mer av den varan i veckan. Träningslediga kvällar blir arbetskvällar, försök att arbeta med rivning med två huliganer som inget hellre vill än att försöka kasta dig i poolen dock.

Nu ska jag sova snart, men har ni behov av något av mina företag är ni välkomna att höra av er.

/F

Kommentarer
Postat av: TNE

kasta dig i poolen var snällt uttryckt. tror mer på att kasta dig till polen, eller slå dig medvetslös med kofoten.

Postat av: Anonym

fin blogg ;)

2010-07-29 @ 15:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0