Tredje gången gillt?

Är det måhända så det ligger till att det är tredje gången gillt som gäller nu undrar nog ett par stycken av er som hoppas på er första poäng i min lilla tävling. Själv undrar jag mest vad som försigår för tillfället. Igår spenderade jag natten på hotell, fått erbjudande från vänner och ex-vänner om att låna säng, men grejen var inte sängplatsen utan det var frukost det rörde. Hade match igår i Linköping som gick bra, hade granskning och fick beröm till största del. Sen ny match idag igen och jag kände att det behövdes en rejäl frulle. Och satan vad det åts till frukost, satt i över en timme och njöt av mumsig hotellfrukost.

Till er som erbjöd sängplats säger jag tack, ber att få återkomma när jag är ute efter sovplats och inte frukost i första hand.

Senaste frågan var vilken artist som gjort låten Footballer's Wife, rätt svar på detta är Amy MacDonald. Detta hade hela sju stycken människor koll på och svarat. Efter en lottningsprocedur utöver det vanliga, eller nej det var en helt ordinär tråkig lottning, så vanns denna poäng av titelförsvarande TNE. Till övriga vill jag säga, lycka tll i fortsättning.

Dagens fråga är: Vad heter det album där låten The art of shredding finns med?
Svaret lämnas i en kommentar och nästa fråga och svaret på denna kommer att dyka upp på tisdag.
Lägg märke till att google är en tillåten medhjälpare.

/F


Kommentarer
Postat av: TNE

The art of shredding, framförd av Pantera, ligger på klassikern Cowboys from hell som tolftespår. Kopojkar i Breakback Mountaintappning är inte från helvetet, men hamnar där om man tror den katolska kyrkan.

2010-01-09 @ 20:44:44
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: Haggan

Tror svaret är Pantera - Live & Alive

2010-01-09 @ 21:58:39
Postat av: Caroline

Albumet heter Cowboys from Hell! Jag vet inte med alla andra vad åsikten är om Google, men på sådana frågor är det enligt min åsikt lättare att få rätt svar direkt via Wikipedia! ;-)

2010-01-09 @ 22:05:21
URL: http://norrpan85.blogspot.com
Postat av: erixon

2svar hon fann , ole dole doff o hon valde det mest diskreta svaret -> Cowboys from hell . . .

2010-01-10 @ 02:51:27
Postat av: L

Kul att du skrev ex vän. Du hade ju inte behövt skriva det alls :) goo du är:)

2010-01-10 @ 11:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0