Livet är som det ska

Flykten är planerad och klar, jag lämnar landet vid tidpunkten för min 30-årsdag. Detta gör att ni som hade hoppats på att få gratulera mig, kan glömma detta. No hard feelings, men jag hatar verkligen att fira min egen födelsedag.

Härmed betackar jag mig alltså från samtliga gratulationer på min 30-årsdag.

Förra frågan var ju: På vilket album hittar vi låten "Kiss of the rat" med Sator? Svaret på detta är Barbie-Q-killers, vilket tre stycken svarat rätt på. Lottning blev alltså resultatet, en lottning där Ida stod som segrare.

Dagens fråga blir följande: Vilken grupp har gjort låten The Battle of Geeheeb?
Lämna ditt svar i en kommentar.

/F

Kommentarer
Postat av: Haggan

Pan-thy-Monium

2010-01-19 @ 22:05:40
Postat av: Haggan

Du ger oss kluriga frågor. Nu är det din tur =) Kan du detta??? Från vilken låt kommer texten:



"Det var nånting som fastnat på mig nåt som aldrig helt försvann"

2010-01-19 @ 22:16:54
Postat av: TNE

Det är inga mindre än Pan-Thy-Monium som gjort The Battle of Geeheeb, släpptes 1996 på plattan Khaooohs and Kon-fus-ion...

2010-01-20 @ 00:03:40
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: Haggan

Hoppas det blir tvävling även att du är bortrest.

2010-01-21 @ 17:58:24
Postat av: Westergren

Mitt svar är:Pan.Thy.Monium vinner jag inte nu skiter jag i vinet..:)

2010-01-21 @ 19:00:39
URL: http://kbs.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0