Dumheter tiger man ihjäl...

Det är en ganska bra idé faktiskt, jag fick lära mig detta begrepp av en gammal man i den förening som jag jobbat mycket för i mina dagar. Den gamle mannen är död sedan många år, men hans begrepp lever kvar. Och jag lever lite så just nu, tiger ihjäl dumheter.
Annars är det fascinerande när man får kommentarer från tre "olika" personer från samma IP-adress. Jag låter det klinga ut och kommenterar inte mer än att jag ser vart kommentarer kommer ifrån.
Svaret på förra frågan är givetvis Jocke Berg, men bara fyra stycken valde att svara på detta. Är folk så tråkiga att man ger upp om man inte får en vinst? Eller är det så att det inte är så många som deltar i min lilla tävling?
Ida hade turen i lottningen den här gången och gick upp på fyra poäng totalt.
Dagens fråga: Vilken grupp har gjort låten "Devils own"
Nu TV Adjö /F

Kommentarer
Postat av: TNE

jag antar att det är Five Finger Death Punch... jag diggar för övrigt det namnet, och det påminner om Kill Bill vol 1 och 2, där David Carradine dör av ett five point death move... I verkligheten dog dock Carradine av autoerotisk asfyxiation...

2010-01-26 @ 20:46:09
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: Haggan

FIVE FINGER DEATH PUNCH tror jag har gjort den

2010-01-26 @ 21:01:22
Postat av: Anonym

Ibland är det bättre att prata än att tiga.

Tack för att du kallar mej dumheter

2010-01-26 @ 21:02:51
Postat av: Dumheten

läs min blogg om du vågar. Mr Tiga ihjäl

2010-01-26 @ 21:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0