The day before the journey

Imorgon är det dags, jag far iväg mot utlandet för en tids avkoppling. Ska bli riktigt skönt faktiskt att komma bort och släppa allt bakom mig.

Sitter just nu hemma på kammaren och ser på lite fotboll. Rätt skojigt att lyssna på kommentatorn. Man USA har en spelare vid namn Nani, och när kommentatorn säger frasen som skulle skrivas "Och Nani", så låter det som om han säger "onani". Kanske inte många som funderar på detta, men i min sjuka skalle dyker det där upp och roar mig.

Idag var jag och kollade på en mini-laptop, men tyvärr mina kära fans det blev ingen dator. Följaktligen blir det ingen bloggning från resan. Möjligt att jag kommer med något inlägg om jag behagar sätta mig på ett it-café.

Senaste frågan var vilken grupp som gjort låten archetype, men bara två svarade. Den högt ärade mannen (?) TNE fick med sig en poäng från denna omgång. Rätt svar är Fear Factory.

Dagens fråga blir vad heter Samuel L Jacksons rollfigur i filmen Jackie Brown?

Nu packning av väska och slöhet.
För övrigt anser jag att det är för dåligt deltagande i min tävling.
F

Kommentarer
Postat av: TNE

Samuel L Jacksons karaktär heter något så charmigt som Ordell Robbie, och är, som de flesta av SLJs karaktärer en arg svart man.

2010-02-06 @ 18:13:32
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: Haggan

Samuel L Jacksson var ordell i den filmen

2010-02-07 @ 16:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0