Och veckan rivstartade med ångest...

Inte sådan där vanlig måndagsångest då utan ren och skär olympisk ångest. Det känns sanslöst tungt att tvingas gå hemifrån mitt i Sverige - Finland i OS-hockeyn, men då tv-tittande inte inbringar någon inkomst var det bara att ge sig av.

För övrigt har jag insett att jag är en total katastrof som människa, men jag är ganska snygg i motljus. Har ni sett komediserien 3:de klotet från solen? Där ett gäng utomjordingar flyttar till jorden och försöker lära sig seder i den jordiska kulturen. Ibland känner jag mig lite som sådär, jag tror ju på att man ska vara sig själv och inte hålla på med fasader hit och dit. Tyvärr verkar inte det fungera i samhället utan man ska köra en fasad och gömma sig bakom den.

Svårt det där med sociala nätverk och hur man förväntas bete sig. Något som retar mig är att jag inte springer på rätt folk när jag är ute och rör mig. Detta måste upphöra, men med min vanliga otur så.

För övrigt anser jag att OS bör förläggas i en normal tidzon.

F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0