If the light in your face is strong enough, then I'm really goodlooking

Under avdelningen långa rubriker kände jag att den där var befogad. Tävlingen Mr Motljus 2010 kommer snart att lanseras med mig och TNE som deltagare, möjligen får vi fler deltagare att ställa upp.

På tal om deltagare så är det för få som deltar i min tävling varför jag helt enkelt lägger ner den med omedelbar verkan. Ledsen till er som såg fram emot lite vin, men två deltagare varav den ena inte vill få sin poäng räknad är otillräckligt.

Rätt kul att fundera på hur folk funderar ibland. I mitt inlägg "Dumheter tiger man ihjäl..." var jag inne på det där med hur blogg.se hanterar kommentarer. Alla kommentarer som läggs på min blogg märks med det IP-nummer som det kommer ifrån. Det spelar alltså ingen roll att man väljer att vara anonym för jag ser ändå vem som skickar det via detta ip-nummer, bara en tanke till dig som tyckte jag skulle stanna i london så sverige blev en idiot fattigare.

Annars kommer lördagen bestå av fotbollsträning, följt av ishockey och Tacos hos en god vän. Gårdagen bestod av god mat i goda vänners lag, bra helg kan man säga va? OS har ju äntligen startat, man kanske skulle åkt dit? Dessutom fick jag ihop en del bra tankar under min resa. Dessa kommer säkert mynna ut i något litterärt om jag finner ro att skriva.

/F

Kommentarer
Postat av: TNE

Blir det inte något udda att köra en mr Motljus 2010 med år 2008 och 2009s vinnare som deltagare?

2010-02-13 @ 12:21:00
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0