Konsten att inte få till en text

Eftersom allas vår TNE har tjatat på mig ett tag nu om att denna blogg borde uppdateras fick jag helt enkelt sätta mig ner och skriva lite. Det är över en månad sedan jag skrev och gissa om det har hänt grejor i mitt liv. Jag har flyttat till en ny stad, bara det är omvälvande nog just nu. Sedan en dryg halvmånad är jag nu Norrköpingsbo vilket är en ny värld för mig. Jag har väldigt nära till mitt jobb nu och kan promenera dit på under 10 minuter.

Har idag kommit hem från en konferensresa som gick till Södertuna slott där vi diskuterade framtid för företaget. Måste slå ett slag för denna anläggning som hade bra standard på rummen och grymt bra mat.

Ska snart gå och lägga mig varför detta inlägg blev kort, men jag ska försöka skriva lite oftare.

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0