Arbete, konsumtion och dårskap

det är vad mitt liv bestått av den senaste tiden, arbetet är inte mycket att skriva om då ni skulle tycka att jag var ännu tråkigare. Konsumtionen däremot har sett riktigt bra ut faktiskt, köpte en ny tv-bänk i tisdags, en ny tv i onsdags och en ny mobiltelefon i lördags. Följaktligen har jag tagit mitt ansvar för samhällsekonomin och satt pengar i rullning. Nu måste jag bara bli av med min gamla tv, men jag tror att Flinet är lite sugen. På min gamla TV alltså.

Dårskap finns det dock i mitt liv, någon är ute efter att skada mig och försöker genom att sprida lögner om mig. Så jävla illa att inte stå för vem du är utan istället gömma sig bakom två mailadresser. Bara så du vet kollar jag möjligheten att göra polisanmälan. Tycker du ska kontakta herr ansvarig igen och lämna namn, personnummer och telefonnummer annars kan du lika gärna gräva ner dig.

Nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen.

Kommentarer
Postat av: E

Ursäkter dugger alltså inte

2009-11-08 @ 21:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0