Crazy Thursday

Kanske är en smula överdrivet, men ändock en bra paroll att köra på med. Igår skrev jag ju som ni läste om finalen i Champions League, och min förhoppning om en förlust för Manchester USA, detta då de inte ska vinna mer nu. Kul att Guardiola får vinna såpass mycket under sin första säsong i Barca, nästa säsong hoppas jag på att mina älsklingar från norra London vinner lite titlar.

En skoj grej under matchen var Samuel Eto'os målgest, han sprang och klappade sig själv i armvecket ungefär som när en heroinist försöker få fram sina ådror. I svenska kretsar kallas denna gest allmänt för "Bajen-applåd" eller hur TNE? Nu var detta inte någon kärleksförklaring till heroin om man får tro Eto'o själv, utan det rörde sig om en hyllning till hans far. Hur som helst såg det lite komiskt ut till en början.

Idag har jag varit och handlat, vilket i vanlig ordning ger upphov till lite funderingar kring folks beteenden. Galenskapen inleddes när jag skulle plocka på mig potatis, det medför att man behöver ta sig förbi en passage mellan husgerådsavdelningen och salladsdisken. Just idag hade en tjej i 23-årsålderna lyckats med bedriften att mitt mellan dessa två avdelningars ytterkanter ställa sig själv, sin kundvagn samt någon lång artikel. Hon är fri att stå vart hon vill tänker ni, men inte fan måste man stå mitt i en korridor och lämna precis lagom plats på vardera sida om sig för att man inte ska komma fram med en kundvagn. Hur fan tänkte hon då liksom?

Kan någon hjälpa mig att reda ut detta så blir jag mycket glad! Nu ska jag invänta tvättstugans klartecken innan det är dags att skalla kudden!

puss i ljumsken
/F

Kommentarer
Postat av: Figge

skönt att det var nån mer än jag som såg bajenapplåden

2009-05-28 @ 22:41:26
URL: http://mrfigge.blogg.se/
Postat av: TNE

grej ett: ge fan i mina ljumskar! grej två: det är svårt att skjuta upp och spela boll samtidigt. grej tre: hon ville helt enkelt att någon skulle stöta på henne. bokstavligt talat. grej fyra: det är ett helvete att både läsa och skriva när man är en bit på lyset.

2009-05-29 @ 02:38:53
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0