Inget omspel för Luleå

Precis som jag förutsåg i mitt förra inlägg får Luleå avslag, av tävlingsnämnden, på sin protest. Det skylldes på en regel som förkunnar vad som gäller när en båsfunktionär gör fel. Artikeln finns på AB:s nätupplaga
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/article4628481.ab  

Jag har tackat ja till ett nytt jobb förresten, det skrev jag inte i mitt förra inlägg. Kommer börja som fastighetstekniker på Eventfastigheter AB i Norrköping efter påsk. Sa upp mig från mitt nuvarande jobb i måndags, lyckligtvis utan sura miner från min chef. Får nu börja jobba med intressanta evenemangsfastigheter vilket blir en häftig utmaning.
 
Den här förkylningen tar död på mig inte nog med att jag snart har nyst ur mig varje lite hjärncell jag har kvar så hatar jag att sitta hemma och bara vänta. Väntar gör jag på kvällens slutspelshockey som ska följas noggrant. Igår såg jag inte klart matcherna eftersom det visades Arsenal på TV. En trevlig match som dock borde avgjorts tidigare enligt mitt tycke! Nu blev det straffar vilket jag är alldeles för nervös för att klara av att se. Trevligt dock att vi är vidare till nästa omgång och att alla italienska skådespelare är ute ur finrummet!

Nu ska jag se på direktsändningen från Rosenbad och headbanga i takt till politikernas tal

/F

Kommentarer
Postat av: emma

grattis till det nya jobbet! :D

2009-03-12 @ 13:42:05
URL: http://egolife.blogg.se/
Postat av: nickep

tja! en fråga för jag är jävligt ny som bloggare. hur ska jag göra för att jag ska synas på aftonbladet på dom artiklarna jag bloggar om.. jag har gått med i bloggportalen och länkar men ingen händer? de skulle va skit snällt om du hjälpte mej!

2009-03-12 @ 17:49:27
URL: http://nickethep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0