Ho-ho-ho-ho-hockeyfrilla

Har spenderat ytterligare en dag nere på stranden, men inte en hel dag. Råkade bli ute sent inatt och spenderade halva dagen i sängen. Har hittat en ny favorit här nere, såg vederbörande igår. Tänk er en överviktig man med ett par tighta badbyxor av boxershortsmodell samt med en "trailerparkhockeyfrilla", gissa om jag råskrattade tyst för mig själv. Ikväll har vi starka funderingar på att lira minigolf, får se om vi lyckas med bedriften att ta oss dit bara. Gårdagens måltid intogs på restaurang  No:1, vilket gav lite minnen från Finspång. En svensk restaurang där jag fastnade och drack sprit till sent inpå natten.

Nu ska jag smörja in min kropp med senap och låta min gral fylld med grogg flöda över.

/F


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe, hoppas du har en fin kväll. ;)



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!

2009-06-27 @ 19:38:23
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: PB&J

Låter ju som om du har det bra :)

Mycket prat om britterna - vad gör de svenska turisterna då?

2009-06-28 @ 23:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0