Airborne baby

(Skrivet 23 juni ca 17.10)


Sitter i skrivande stund ombord på flyget ner mot Mallorca, har precis flugit förbi Malmö och Öresundsbron och kan väl därmed sägas ha lämnat Sverige bakom mig. Flygning går än så länge bra, men just nu börjar det skutta och hoppa en aning. För er som inte vet om det är flygning bland det absolut mest skräckinjagande jag vet. Om du läser det här så vet du ju dock att jag har kommit fram och haft möjligheten att publicera det. Har även fotat lite från luften, dessvärre missade jag att fota Öresundsbron, men däremot har jag fotat vad jag tror är Oxelösund (roots) och Åtvidaberg. Nu väntar jag på att bli betjänad med chips, dipp och dryck innan jag snällt ska flyga vidare. Flygtiden beräknades till 3 timmar och 20 minuter varav vi varit uppe i cirka en timme snart. Bilresan upp gick bra, men jag har svårt att förstå varför mina vänner måste mobba mig för min flygrädsla och hela tiden påminna mig. Jag slipper som tur är sitta i närheten av dem under flygningen så det är lugnt och skönt nu. Mer info om resan och förhoppningsvis något vackert kort på mig själv och mitt ressällskap kanske jag kan hota er med.




Min flygplanslunch, fint va?

/F


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad sugen jag blir på att åka utomlands. Vi åker ju alltid till spanien varje sommar, men det blev tyvärr inget i år.

2009-06-26 @ 19:24:33
URL: http://metrobloggen.se/EnegrenS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0