A new me

Nu lät jag väl säkert luta någon med rubriken, det är givetvis inget nytt med mig utan jag är fortfarande samma gamla puckade nöt. Däremot har jag börjat träna igen, körde ben idag och misstänker starkt att jag kommer ha träningsvärk imorgon. Blir ett pass imorgon igen, men dock inte ben utan min spinkiga överkropp. Dessutom har er hjälte (nåja, jag iallafall) upptäckt att det är dags att jobba bort sin lilla mage så jag kan se snygg ut utan tröja. Just nu ser jag mest löjeväckande ut, vilket i sig kan vara positivt om man har som syfte att roa folk.

Har upptäckt en kvinnlig sida hos mig själv också, nej jag kan fortfarande inte göra två saker samtidigt. Jag har en hel drös med skor och jag råkade köpa ett par nya i veckan också, men hallå det var bra pris skorna var sjukt snygga och riktigt sköna, borde det inte vara tillåtet då?

På tal om att stå i vägen, som jag orerade kring i mitt inlägg där jag beskrev mitt varv på ICA Maxi, så åkte jag idag spårvagn i Norrköping. Bara det faktum att staden har en tunnelbana som man glömt att gräva ner är i sig ett intressant ämne att blogga om, men det får bli en senare uppgift. Hur som helst, när jag klev på nämnda spårvagn hamnade jag bakom en tjej i 25-årsåldern som klev på framför mig, slängde ner sitt kort i kortläsaren för att sedan stå kvar och blockera kortläsaren för övriga resenärer! Hur i helvete tänkte den tjejen då? Blev så förbannad att jag med ovänliga ord bad henne flytta på sig till slut! "Sur-Fredwurst" börjar vakna till liv, passa er!

Nu är det dags för sängen snart igen
/F

Kommentarer
Postat av: Amandha

Man kan aldrig och då menar jag ALDRIG få för många par skor!!!!;)

2009-06-05 @ 02:54:16
URL: http://amandhadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0