Hur tänkte dom då?

Okej, rubriken är lagom kass, men ni började fundera. Jag har idag varit i Vingåker och handlat, gick åt ett par tusen, men det drabbar ju ingen fattig. Resan dit och hem var däremot lite av skrämmande, hur fan har man tänkt när man inte plogar vägarna liksom? Fullständigt livsfarligt, tur att man är en bra bilförare så man överlevde resan. Sen hade vi en lite rolig sak, kom åkandes på den måttligt plogande vägen och passerar helt plötsligt skylten som förkunnade för oss att vi nu befann oss i orten Vingåker, nästa vägskylt vi åkte förbi påstod dock att Vingåker låg 2 km längre fram på vägen. Hur tänker man då? Driver man med snälla små bilister?


Handlade mig en kostym på Vingåker idag, ska på bröllop nästa helg och tänkte vara snygg då, eller snyggt klädd för snygg är jag ju ändå. Är hemma hos mina päron nu, passar på att bli lite bortskämd med morsans käk. Match imorgon ska se till att vara laddad till tänderna och göra en bra match imorgon! Sitter och laddar med LG Hockey Games nu, kan det bli för mycket ishockey liksom? Missar dock Tottenham - Arsenal imorgon, surt som fan.

Nej nu ska jag strypa katten som väckte mig klockan 5 imorse!!

kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe, min katt får sova på toan med stängd dörr...jag gillade inte riktigt det där med att bli väckt i tid och otid heller! :)

2009-02-12 @ 21:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0