Titeltävling

Då min lille Kenta W ställde mig frågan vad titeltävlingen är så tyder det på att det finns läsare som inte är bekanta med detta. Bra Kenta att du vågade ställa dig upp och ställa frågan så att alla okunniga för veta.

Titeltävlingen som gick av stapeln senast gick till på så sätt att blogginläggets titel var en låttitel. Det gällde ju då att i sin kommentar gissa vilken artist som gjort låten med samma titel. Om fler än en person gissade rätt tilltogs det lottning för att få fram en segrare som då fick 1 poäng.

Den som sedermera fått flest poäng vid årets slut vann en bag-in-box.


Tanken är att köra något liknande denna gång, men med månadsvinnare som komplement till årssegraren.

Vad säger ni mina kära läsare, vill ni ha en tävling?

/F

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, jag vill ha tävling!!! Blodstörsten har återinfunnit sig... nu ska här slaktas musik-imbeciller! ;)

2009-12-27 @ 16:34:49
URL: http://norrpan85.blogspot.com
Postat av: Westergren

Självklart vill jag ha tävling:)



//Kenta

2009-12-27 @ 16:48:23
Postat av: Haggan

Visst ställer man upp även att man är skitdålig på titlar :)

2009-12-27 @ 16:54:51
Postat av: Ida

Jag är på!!

2009-12-27 @ 20:55:11
URL: http://mira83.blogg.se/
Postat av: TNE

klart vi vill tävla! (jag vet att jag har fina incitament, men även en titel att försvara, och nej, det är inte mr Motljus 2008)

2009-12-28 @ 00:56:32
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0