Stoppa mig juni (lilla ego)

Slänger in en gammal låttext igen för att få en liten återblick på gamla tiders titeltävling. Den som gissar rätt på vilken grupp som gjort låten med dagens titel får en kram av mig, då är det ju ingen risk att någon lämnar en kommentar eftersom ingen vill krama mig. TNE kanske vill krama mig, men i övrigt är det nog trögt. Har lyckats göra en djupdykning igen tror jag, men kan inte förstå varför. Det är mycket snurr i skallen och få svar på varför det är så. Försöker hitta någon syndabock, men får nog snällt inse att det är jag som är boven i dramat. Sveriges mest korkade man är den jag är, men lika glad är jag för det eller inte på något sätt. För att citera Nirvana "I want some help to help myself."

Sitter och tittar lite slött på Formel-1 och börjar genast med intelligenta funderingar. Det är risk för regn och det verkar som om regnet drar in just i detta nu (På TV alltså, inte i Linköping). Bilarna som använda i Formel-1 är ju öppna och det kommer således att regna in i bilen. Då undrar ju jag hur förarna står ut, har de regnkläder på sig då? och är  förarplatsen försedd med länspump eller blir det helt som ett badkar där de sitter? Hur kommer då elektroniken att klara sig i bilarna? Och framförallt har de vindrutetorkare på sina hjälmar? Som sagt det är här i den här bloggen man får läsa om de viktiga funderingarna i livet.

Idag är solen borta vilket är riktigt trist, för jag hade tänkt ge mig ut i vädret och promenera runt stångån. Denna å som är sjukt mysig att vandra längs med, även om jag säkert får ta promenaden själv. Får väl sitta här hemma och skriva ångestladdad lyrik istället, men det tycker väl ni om mina kära hyenor? Jag funderar på att skriva i min personliga blogg också, men ska ni läsa där måste ni ha lösenord. Detta får man genom att maila mig ([email protected])  och be snällt. Räkna dock med att ni kan få ett nej!


/F

Kommentarer
Postat av: TNE

du är en penis. och det är bob hund. och du får ingen kram.

2009-04-05 @ 12:09:32
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: PB&J

Gör som vanligt, vetja - skyll på mig!!! Bring it on - I can take it!



När de gör sitt pitstop för att byta däck så drar de på sig regnställ, gummistövlar o sydväst! En extremt kortväxt människa med en lagom stor fönsterskrapa hoppar med in i bilen, upp på axeln på föraren och torkar således visiret vid behov!



Uppenbart o självklart :D





2009-04-05 @ 14:47:28
Postat av: Loos

Men hallå! KENT JU! Hagnesta Hill är skivan. Den är så fin...

2009-04-06 @ 22:10:41
URL: http://looslustigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0