Leaving my home

Jag har funderat på om det går att lämna hemmet, försvinna och starta ett nytt liv någon annanstans. Med tanke på dagens kontrollsamhälle är det säkerligen svårt om man har för avsikt att bosätta sig i den västra delen av världen. Man ska använda ID-kort eller pass om man ska in i ett land vilket ger efterföljande spanare något att gå på. Inte för att det skulle spanas alltför mycket efter en laglydig fåntratt som mig, men ändå måste man nog ha kontakter och kunna få falska id-handlingar om man ska någonstans. Med min vanliga otur skulle väl KGB misshandla förfalskaren och få fram min identitet ändå. Nej jag tänker inte försvinna så ni sitter med hjärtat i halsgropen kan andas ut och till er som redan börjat fira vill jag bara säga en sak: BLÄ på er!

Om nu någon människa på jorden skulle få för sig att sakna mig så befinner jag mig de närmaste dagarna i England, närmare bestämt i huvudstaden där! Då dock finns några läsare som verkar sakna intelligens får jag snällt skriva ut att det är London jag ska besöka.

Peace out
/F


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer nog få för mig att sakna dig tror jag.

2009-04-28 @ 17:07:39
Postat av: Anonym

Tack för att du inte ska försvinna ;-) för vem ska då göra ON-LINE tjejen förbannad med en massa dumma ändringar

2009-04-28 @ 18:04:31
Postat av: PB&J

Tycker det behövs nå't nytt tema på titlarna på inläggen...

Falska id-handlingar torde inte vara något problem - jag umgås väl med fler kriminella än jag vill veta on a daily basis... Bara att hojta :)

Hoppas du har det bra

Kram

2009-04-28 @ 20:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0