Drive

 ... är något jag inte gör mycket nuförtiden. Jag har sålt min bil till Kristin och får cykla till jobbet. Men jag har hittat en ny bil, ska ner och hämta den nästa vecka när verkstaden har fått köra service på den. Blev en SAAB 9-3, ska bli skönt att få köra bil igen och skönt att få köra en bil som är ny för mig.

Annars består livet av jobb, och jobb och lite ishockey. Har i vanlig ordning fullt upp på fritiden och bloggen blir eftersatt. Vill härmed ursäkta mig för det, men detta inlägg blir inte alltför långt det heller. Egentligen handlar det om att täppa till truten på Mate, denna törstiga barbar som bara suktar efter vinet. Han tjatar ideligen om att jag ska blogga mer, men inte till mig personligen utan han vänder sig till min kakadua istället. Känns lite ryggradslöst att inte våga stå upp för sin sak, men han är ju bajare liksom vad vänta sig.

Senaste titeln var Anxiety, coke and chocolate bars. Detta är en låt signerad Sator. Detta var det enbart TNE som visste, han kliver upp på elva poäng och delar ledningen med Ylva!
Grattis gnällis!

Lycka till
/Fredrik


Kommentarer
Postat av: TNE

Jag chansar grovt på att det är R.E.M. som gjort låten Drive. Och eftersom jag har jävulsk klåda på bröstet och inte druckit kaffe idag blir det inget orerande.

2008-09-18 @ 22:19:00
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: TNE

Jag lovade ju att orera idag, något som jag ännu inte gjort pga bristande ambition och inspiration. Jag kan dock meddela att käka tonfisksallad som godis inte fungerar, alls. Det är dock rikt på protein, något som säkert behövs.

2008-09-19 @ 23:31:56
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0