Rock star

Det kan man väl säga att grabbarna i KISS kan titulera sig som va? De spelade igår på Stockholms Stadion och fick av Aftonbladet 3 plus. Antar att fansen som var där ger ett högre betyg, men så är det väl alltid. Hade varit kul att vara där, men biljetterna gick åt fort och jag hade ändå tenta idag. Hoppas kunna se dem någon gång innan de trillar av pinn gubbarna. Ni kan läsa om konserten på länken nedanför.
 http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article2581917.ab.

Ni som har funderat på varför jag helt plötsligt har börjat slänga in länkar till Aftonbladet hela tiden, ni kan få ett kortfattat svar någon dag om jag orkar. Idag orkar jag inte.

Skrev tenta idag, klockan 8 en lördags morgon - snacka om ångest. Det gick inget vidare heller, men det skiter jag i. Det får gå som det går helt enkelt.

Ska sova en stund nu, sen ska jag åka till Sonstorp och titta på fotboll, Sonstorps IK möter Azech i en ren seriefinal redan i omgång 8 referat från den matchen och en massa andra matcher finns här http://sonstorpsik.blogg.se/, givetvis först efter spelad match. Jerka och jag ska dit och bevaka idag, hoppas på en vinst. Imorgon ska jag spela reservlag borta mot Kimstad, sen skulle jag visst till Bjärka-Säby och vifta flagga. Tung dag, men det är väl bara att gilla läget.

Nej nu har jag tagit upp alltför mycket av din tid utan att berätta vem som vunnit denna gång, vinnaren blev en rookie. Isabelle som i sitt första deltagande ror hem en seger i min mycket eminenta tävling. Isabelle har tyvärr inte lämnat någon bloggadress där vi kan läsa om henne utan får helt enkelt anta att hon är en reko person.

Nu ska jag sova lite, ha en bra lördag.
/Freddie


Kommentarer
Postat av: TNE

återigen en lite klurig låttitel, finns många som gjort låtar med namnet Rock Star, i detta sammanhang kan det vara Hannah Montana, Everclear eller Hole misstänker jag, och då tror jag faktiskt personligen på Hole.

2008-05-31 @ 11:10:26
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: Ylva

Oj. Typexempel på titel som säkert finns hur många som helst av. Oh well, jag gissar ändå att du tänker på Nickelback för det var - märkligt nog, kan tyckas - det första som dök upp i mitt huvud.



Och du, var kan man se ställningen? Har du en tabell över segrare under året någonstans synlig för oss alla eller finns den bara i ditt huvud ;)



Kör så det ryker med tentan!

2008-05-31 @ 11:12:26
URL: http://grusifer.wordpress.com
Postat av: Isabelle

Nerd kanske.

2008-05-31 @ 11:23:34
Postat av: anton

kan detta vara nickelback?

2008-06-01 @ 12:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0