Don't say goodbye

Dagens titel är en ren uppmaning till mannen jag skrev om inledningsvis i gårdagens blogg. Just precis det är Mats Sundin som i ännu ett inlägg får se sig själv i "the centre of my attention". Sundin säger att det är "50-50" om han fortsätter eller inte. Detta är katastrof, snälla Mats tänk över detta och fortsätt spela. Tyvärr säger han också att spel i Sverige inte känns aktuellt, något som känns jättetråkigt för mig som vill se Sundin bära tröja nummer 13 i Djurgården innan han slutar. Artikeln finns att läsa på länken här nedanför.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/nhl/article2566316.ab.

På uppsatsfronten har vi nu kommit så långt att vi ska göra iordning all tråkigt formalia, Anton och Tanten (Cecilia) sitter just nu med denna. Själv har jag precis avslutat en didaktisk del av uppsatsen, detta jobb ska vara inlämnad imorgon. Inse att det är världens bästa uppsats, allt jag tar i blir till guld. Åtminstone när det handlar om att skriva textmassor.

Gårdagens titel var Leader of men och det är en låt skriven av Nickelback. Detta "visste" både Anton och TNE, lottningen bestod denna dag av att min tama leguan sumobrottats med sig själv, lång historia om hur detta är möjligt - psykiska orsaker kan nämnas. Det resulterade i att TNE gick segrande ur lottningen och seglade upp på 5 poäng i tabellen och delad fjärdeplats. Grattis TNE till segern och välkomnar er samtliga att gissa på dagens titel. TNE som ofta lämnar uttömmande och trevliga svar var nästan värd en etappseger efter en rad lottningsförluster. Dessutom kröp Hanna till korset och erkände att även hon hade googlat fram sitt svar hon segrade med. Ärlighet tycker vi om här på redaktionen och du får en puss för den ärligheten.

Nu ska jag låta som larmet på biblioteket så Anton blir rädd och börjar gråta. Ibland känner jag mig oerhörd ondskefull.
On returnsee Hi then.
/Freddie

Kommentarer
Postat av: TNE

Don't say goodbye är en svår en, då jag känner till åtminstone två artister som gjort låt med den titeln... Jag gissar på att det antingen är Lisa Miskovsky eller Goldfinger, och eftersom de senaste låtarna ofta haft lite med "hårdare" musik att göra gissar jag här på Goldfinger. Skönt gammalt band dock.

2008-05-29 @ 16:18:19
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: anton

paulina rubio

2008-05-29 @ 18:28:49
Postat av: Doodlijk

I want to say - thank you for this!

2009-08-07 @ 09:02:16
URL: http://doodlijk.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0