Untitled

Dagens inlägg har ingen titel och ni behöver följaktligen inte gissa på någon artist. Vinnaren från senaste blogginlägget kommer presenteras vid nästa pressläggning.

OBS!!! Vänligen lämna detta blogg-inlägg helt utan kommentarer och återkom vid nästa inlägg med att gissa på artisten.

Jag har upplevt en något turbulent vecka och har helt enkelt inte orka ens tänka på denna blogg, kommer heller inte publicera något om detta i denna blogg utan kommer låta er läsa om detta i min nya spin-off blogg som finns på nedanstående länk

http://fredwurst.blogg.se/fredrik/

Denna blogg är lösenordsskyddad och inloggningsuppgifterna kommer enbart ges ut till de i min närmaste vänskapskrets. Känner du att du tillhör min förtrogna krets så skickar du ett mail till [email protected] och ber om de uppgifter som krävs för att komma in på den bloggen. Är du rädd för att bli nekad, fråga inte!

Stort tack till er som varit mitt stöd under veckan ni betyder mer än ni någonsin kan ana. Utan eran hjälp skulle jag inte ta mig vidare i mitt liv.

Jag återkommer med mitt vanliga bloggande inom en snar framtid.
/Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0