Tack och Godnatt

Är vad jag fick säga förra måndagen, ibland blir det inte riktigt som man har hoppats, tänkt och trott. Tyvärr är det en del av livet som vi inte kan komma ifrån. Min tankar finns dock alltid med dig och saknaden är stor. Jag har valt att inte skriva mer om det inträffade i denna publika text då det inte känns rätt att ni ska känna er som några axlar att hänga på. Därför valde jag den vägen att dela med mig till en viss del av min publik. Nu har jag bestämt mig att lägga det bakom mig så gott det går och titta framåt. Förra bloggen blev därmed obetitlad, vilket även har varit "titeln" på ett antal låtar i musikhistorien, därför valde jag att låta den vara utom tävlan.

Tack till er alla som respekterade min önskan om att lämna inlägget utan kommentarer!

Martina S (Blogglös) vann förra tävlingsetappen efter en rafflande dragning mellan de sex deltagande, lottmetoden var denna gång tärningsmetoden. Grattis till Martina som med denna seger kliver upp på 1 etappseger och därmed hälsar vi henne välkomna in i spelet. Martina blev deltagare nummer 16 med en etappseger eller mer. Lunacy Booth var mycket riktigt en låt signerad det Nordirländska rockbandet Therapy?, så var det med det!

Fortsätt gärna gissa på titlarna, era svar är trevliga kvitton på att ni har läst mig. I veckan har jag inte gjort alltför mycket, lite skola lite hockey och så en förkylning, igen. Jag drabbas alltid av förkylningar, antar att jag är helt befriad från immunförsvar, men det är är till för tunnisar. Ska ligga hemma ikväll och imorgon i syfte att friskna till och därmed kunna ta matchen på söndag som trots allt är kvalmatch, det brukar innebära täta matcher med mycket nerv och känslor vilket är underbart! Imorgon är det fotbollslördag hemma hos mig, det blir soffsittning hela dagen och gapa åt diverse överbetalda stjärnor som inte alls spelar som jag tycker!

Nu ska jag ladda upp för kvällens play-off match, jag tror det var Borås-Björklöven som visas på TV4 sport. just nu har jag sett på TV4 Guld där det har visats Rättvisans män och Dallas, snacka om nostalgitripp, vet ni inte vad Dallas är så är ni alldeles för unga och borde lära er lite televisionshistorik. På söndag är det Wigan - Arsenal vilket ju måste åskådas. Det jublades en hel del när 'Cesc Fabrega dundrade in 0-1 i tisdags.

Nej mina vänner nu ska jag återgå till ingenting.
Puss och kram på er
/Fredrik

Kommentarer
Postat av: Martina

Bob hund, fan jag kan ju faktiskt en massa om musik!! Hahaha...

2008-03-08 @ 19:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0