Handsome man

Det är väl vad man kan säga att jag är, åtminstone i mörker eller i starkt motljus. I övrig är titeln måttligt relevant för vad som utspelat sig sedan sist. Jag har dömt ishockey sedan sist, det var en cup i Norrköping, dömde åtta matcher (2x20 minuter) på tre dagar vilket känns i kroppen idag. Igår (påskafton) var jag hos föräldrarna och åt påskmat, morfar och hans bror var där. Idag efter sista matchen åkte jag och handlade en diskmaskin, en mekanisk, men nu måste jag köpa en bit bänkskiva så jag kan installera apparaten. Antar att det får bli morgon-dagens studieflyktsprojekt. Imorgon börjas det skrivas hemtenta nämligen, får se hur länge jag orkar med detta, men det ska nog fungera.

Som ett par utav er var föregående inläggs titel hämtad från gruppen Placebo. Jag får gratulera min vän Ida C(http://mira83.blogg.se/) som blev den som vann den rafflande lottdragningen mellan kombatanterna. Ida kliver med detta upp på fyra poäng och en delad ledning i tabellen, Anton och Terror-tess är de övriga på fyra poäng. Det tätnar i toppen av tabellen vilket gläder en stackars sate som mig. Fortsätt med era gissningar och var med den rafflande striden om det oerhört fina priset.

Nu ska jag njuta, eller inte, av det som finns på TV:n denna påskdag. Antagligen är det väl inget som är vettigt att se, men vad fan något ska man underhålla sig med!

hej med er vänner
/Freddie

Kommentarer
Postat av: La mentora

Kan det vara en Robbie Williams låt, eller e jag helt ute å cyklar?

2008-03-24 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0