The boys are back in town

Det är en sanning med modifiering, men en boy är på väg att vara tillbaka till Djurgårdens startelva. Daniel "Daja" Sjölund som under våren varit sjuk och gått ner i vikt, är nu på väg tillbaka mot formen igen. Skönt att höra för oss som saknat "Dajas" framfart på fotbollsplanerna, med Sjölund i full fart igen ökar konkurrensen i Djurgår'n och järnkaminerna kan segla uppåt i tabellen. Artikel om "Daja" tillhandahålls givetvis och finns här nedan.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/article2623012.ab

En annan boy som är på väg tillbaka till sta'n är undertecknad, som på lördag styr sitt flyttlass mot föräldrahemmet i Fjongspång. Vadan detta undrar ni, ska han lämna Linköping? Jag vill dock mana er, mina fans, till lugn. Det rör sig om ett kortare gästspel under sommaren, för att slippa pendla till sommarjobbet och bli lite bortskämd. Idag hade vi sista racet på campus, opponering av uppsatser. Det gick rätt okej tyckte jag, fick lite kompletteringar att göra, men vad fan jag kan inte begära alltför mycket heller.

Senaste titeln var Infected och denna titel är hämtad från Bad religions skiva Stranger than ficition Anton och TNE hade koll på att det var just Bad Religion som gjort låten och det singlades slant för att utse en vinnare. Eftersom Anton är totalt oduglig, fick han således representeras av kungens nuna. TNE fick då ta kronan, som blev kvar, och efter en rafflande lufttur landade så myntet i min hand och dra på trissor om det inte blev krona. TNE avgick därför med etappsegern och har nu skramlat ihop 7 poäng i tabellen. Han har nu en ensam tredjeplats och skuggar Mentor och Anton som ligger strax före honom. Kul att Ida gjorde comeback i tävlingen, ditt svar var bra Ida,  men det var inte det jag sökte. Hoppas du är med igen redan denna gång, puss på dig!

Nu ska herrn slänga sig i horisontalläge på soffan och glo, ha en bra natt
/Freddie

Kommentarer
Postat av: TNE

The boys are back in town är en låt av Thin Lizzy, från skivan Jailbreak (1976). En annan boy som tog sig tillbaka till staden idag är jag, som befinner mig i Sthlm, den fagra huvudstaden ett par dar. Roligt sammanträffande.

2008-06-06 @ 00:27:29
URL: http://pessimists-betraktelser.blogspot.com
Postat av: isabelle

Thin Lizzy ju!

2008-06-06 @ 13:16:30
Postat av: anton

fan va lätt.... thin lizzy

2008-06-07 @ 08:26:10
Postat av: Menton

Thin Lizzy

2008-06-09 @ 15:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0