Vad pojkar vill ha

Någon trögtänkt människa, eller troligtvis flera trögtänkta har sett till att Hockeyfrun har slutat med sin blogg. Skriv på en protestlista mot detta här Protestlista så hon börjar med sin blogg igen!

Förra titeln gissade min mentor (som saknar blogg att länka till) rätt på, hon vann dessutom den historiska första lottningen mot Maddis som också hade avgivit rätt svar! Det faktum att man kan vinna en Bag-in-box med vin verkar ha fått upp folks ögon för att gissa lite mer förutom vissa som inte vågar gissa, men det är inte lätt att vara gammal.

För att få reglerna till titeltävlingen klicka här

Idag har jag inte gjort sådär mycket nytta heller, dock så har det pluggats lite iallafall. Lyckades dessutom plugga lite inatt innan jag slog ihop. Imorgon ska jag äta lunch med Thess! Det ska bli kul, var länge sedan jag träffade henne nu. Saknar min förra tutorgrupp vi hade en bra sammanhållning med myckt kul folk. Det är inget större fel på den nuvarande heller. Det finns bra folk där också, men inte riktigt samma sting i den trots allt! Tydligen är det några som ska hoppa av nu efter jul. Jag kan ärligt säga att jag funderar på det jag med, men samtidigt måste jag väl bita ihop och blir klar med den här utbildningen. Man kan inte bara vika ner sig och tjura ihop hela tiden!

Imorgon ska jag även plugga lite Nationalekonomi med Sophie, ska rita kurvor och sånt. Inget vidare skoj, men det ska göras det också! Blev även påmind om att vi har en hemtenta som ska göras nästa vecka också! Jag känner mig rätt säker på att skriva dock så jag tror det ska fungera bra!

Nu ska jag göra ett litet litterärt arbete till min moderförening som vill ha en broschyr om sig själva att sprida bland ortens befolkning och framför allt till nyinflyttade på orten! De vill dessutom ha den på två språk, kul att öva sin engelska lite!

Tack som fan för att du läste denna blogg idag, välkommen tillbaka igen! Ta gärna med dina vänner hit!
/Fredrik


Kommentarer
Postat av: Mentorn

Den här var svårare...

Min gissning är Ebba Grön, men jag är inte helt säker =/

2008-01-16 @ 10:43:33
Postat av: Therese

Rymdimperiet är det :). Fast Ebba Grön har även gjort en inspelning på denna.

2008-01-16 @ 11:04:21
URL: http://ladykiller.blogg.se
Postat av: Buttis

Ebba Grön

2008-01-16 @ 15:59:53
Postat av: Thess

Vad pojkar vill ha gjord av Ebba grön med på skivan We´re only in it for the drugs

2008-01-16 @ 17:10:20
Postat av: PB&J

Ja, du ser - nu är det ju ändå alldeles för sent!
Sicken tur... Om jag inte ska göra som "Orup-gissaren" så klart - för då gissar jag på NKOTB!!!

2008-01-16 @ 20:58:22
Postat av: Mikalmarianne

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2010-04-27 @ 08:24:04
URL: http://mikalmarianne.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0