The Times They Are A-Changin'

Ja mina vänner så är fallet! Tiderna förändras och denna tävling går en förändring till mötes. Dock är det enbart till det bättre kan vi från redaktionen upplysa våra kära läsare om. Under mitt möte i London fick jag en uppenbarelse, nej den var inte religiös, om att man faktiskt kan arbeta med moderering i blogg.se. Detta gör att från och med imorgon den 1 februari 2008 kommer era kommentarer med era svar förblir hemliga till dess att jag har godkänt dem. Följaktligen kan man inte snika på de andras svar såsom Anton har visat sig vara en expert på. Detta gör alltså att lottningssystemet går från dagens handikappsystem till ett rakt system där alla har lika stor chans att vinna. Mer om de regler som omger tävlingen finns att  läsa i REGELBLOGGEN. Alla deltagare ombeds att ha läst gällande regler innan de deltager i tävlingen.

Som sagt från och med blogginlägget imorgon gäller nya regler för tävlingen.

Gårdagens titel var mycket riktigt hämtad från Sator och deras skiva Headquake, en skiva som utkom 1992 och dessutom fick en Grammis för årets hårdrock samma år. Rätt svar på detta lämnades av Ida S och Anton i nämd ordning varpå en rafflande lottning fick tilltagas mellan de båda. Segrande ur den striden gick Ida S och det är henne vi gratulerar för denna seger. Detta var Ida S första etappseger och hon blev därmed den 14:e personen att inträda i tävlingens tabell. Tyvärr är Ida S utan en blogg så jag kan inte länka till någon.

För övrigt har dagen varit cool, jag försov mig, i äkta rockersanda, sedan har jag varit i skolan, inte så rockigt.
I afton ska jag besöka Cloetta Center och kolla när LHC får stryk, hoppas jag! Anton ska med och han är en sån där hemsk LHC-supporter så jag vill ju reta honom lite.

Glöm inte att gissa på titeln och kom ihåg att det här är sista omgången som ni kan snika på de andras svar!
Med hjärtlösa hälsningar
Fredrik
Allas eder konung

Kommentarer
Postat av: Ida Svensson

Hej hej! Jag tror att det är Bob Dylans låt det där :O)

2008-01-31 @ 16:18:54
Postat av: anton

den va lätt, bob dylan

2008-01-31 @ 16:31:09
Postat av: Frida

Det för för enkelt, Bob Dylan :)

2008-01-31 @ 16:49:52
URL: http://frullaaan.blogg.se
Postat av: PB&J

Gör det Anton blir beskylld för - härmas! Säger alltså Bob Dylan :)

2008-01-31 @ 18:14:53
Postat av: Carro

Bob Dylan är gud.

2008-01-31 @ 18:23:29
URL: http://nilorac.blogspot.com
Postat av: Mentorn

Jag håller med.. den var lätt =) Bob Dylan

2008-02-01 @ 09:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0