Sick & Tired

Så är läget just nu! Det är tisdag och jag är förkyld och ligger på soffan och tycker lite synd om mig själv!

Gratulerar Linda som gissade rät att ABBA var den artist jag sökte i förra bloggen? Bonuspoäng till Saara som lyckades "gissa" rätt och dessutom kände sig träffad av att tillhöra Pensionärsligan. Vissa andra kopplade visst inte detta, och var dessutom oförmögen att gissa på artisten!

Sedan sist har det inte hänt sådär jävla mycket! Nyårsafton var trevlig med trevliga kamrater, god mat och lite lagom fylla sådär! Utöver det händer inte mycket i mitt liv. Ska väl plugga lite, men jag har verkligen inte lust med det för närvarande. Dock så är jag TVUNGEN att ta tag i skiten, men det blir imorgon!

Nu ska jag fortsätta med att se på Rock Star och trakassera PB&J över telefonen.

Kort blogg, men jag ville bara meddela att jag trots allt lever!

/Freddie


Kommentarer
Postat av: PB&J

Jag vet, jag vet, jag vet :D Tror jag... Anastacia???? Förväntar mig det dunderpris jag förtjänar...

2008-01-08 @ 23:50:48
Postat av: madelene

jag tror att det är the cardigans. anastacia är alldeles för lätt :D

2008-01-09 @ 14:36:51
Postat av: madelene

eftersom jag alldeles säkert kommer vinna så är min blogg; tamagucci.blogg.se
;)

2008-01-09 @ 14:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0