Reconsider me

Dagens titel är bra, den är talande. Alla i världen borde göra det, jag är inte så hemsk, puckad och otrevlig som ni tror. I själva verket är det mycket värre. Idag har jag varit mig själv till fullo. Jag har slagit folk på käften, hotat folk med vapen, stulit, bedragit och drogat mig själv.

Dagen har med andra ord varit precis så som en dag ska vara i en rockstjärnas värld. Tycker ni jag är dum i huvudet? Kul för er, ser det ut som att jag bryr mig det minsta? For your information, I don't! Imorgon ska jag ligga och dra mig länge innan jag vaknar upp och sveper glaset med Whiskey på nattduksbordet. Sedan ska jag sätta på min groupie innan jag äter frukost, för att sedan sätta mig och skriva musik till min nästkommande skiva som planeras att ha "release-date" i maj månad detta år.

Planeringen inför sommarens turné pågår för fullt på mitt bokningsbolag, jag var där en sväng på eftermiddagen och kollade till läget lite. Det ser ut att bli tre spelningar i Sverige, en lite mindre spelning som får agera världspremiär, sedan en konsert vardera i Stockholm och Göteborg. Tydligen så räknar de med att sälja ut Ullevi, det blir en häftig upplevelse. Det är tydligen tänkt att jag ska spela i de flesta europeiska storstäder samt ett antal städer i Nordamerika också. Håll ögonen öppna och jag lovar att ni, mina vänner, ska få fribiljetter till konsert samt signerade ex. av skivan.

Gårdagens Etapp i tävlingen vanns av Mentorn som också hon klev upp på 2 poäng i tabellen därmed. Mentorn vågar dock inte lämna en länk till sin blogg, alternativt skriver hon ingen blogg. Detta medför att ni inte kan surfa in på hennes blogg härifrån. Tabellen toppas alltjämnt av Terror-Tess som ni kan besöka här -> http://www.ladykiller.blogg.se hon är en mycket kompetent skribent som förtjänar eran tid som läsare!
Som vanligt ska ni gissa på denna titel också som ett led i min tävling.

Nej nu ska jag inta lite mera olagliga substanser så jag orkar sitta uppe och rocka hela natten och pilla på mina groupiesar!

Ajöken min trogna fans.
Som vanligt ska just DU ha tack för att DU läste detta inlägget.
/Freddie

Kommentarer
Postat av: PB&J

Moneybrother!!!!!!!
snäääälla...

2008-01-23 @ 23:57:22
Postat av: Anton

Pengabrosan, eller rättare sagt moneybrother.

2008-01-24 @ 10:39:24
Postat av: Frida

Moneybrother är det :)

2008-01-24 @ 18:09:18
URL: http://frullaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0