Enjoy the silence

Kanske är dags att göra detta snart? Det är vad jag får stå ut med i alla fall, en hemsk tystnad hela tiden. Ensamhet, tristess och apati är vad mitt liv består av just nu! Finner mig själv sittandes själv hemma kväll efter kväll.

Förra titeln var det tre som lämnade rätt svar på. Vinnaren efter lottdragning blev PB&J som därmed tar sin första poäng i sammandraget. PB&J är en mesig människa som inte bloggar så länk bli nu utan igen. Till Frida och Anton säger bättre lycka nästa gång, tack för er medverkan dock. Dagens titel är enkel, jag kräver minst 8 gissningar på den annars blir jag besviken.

Ni får ursäkta att jag inte skrivit på en stund nu, men det har varit rätt mycket med min skivinspelning de senaste dagarna. Tyvärr bara tråkiga delar än så länge, möten med bokningsbolag och skivbolagskillar. Fick spendera hela fredagen i Stockholm med en svintråkig kille från ett amerikanskt bolag som troligtvis har en Magisterexamen i asskissing. Mer inställsam jävel får man leta efter åtminstone verbalt, hans förslag på avtal var snål som fan. Till slut fixade vi till en bra deal som jag tjänar bra på. Innebär att jag kommer spela i 20 städer i USA och Kanada. Fick rejält med cash samt fri cola hela turnén, snacka om guld-läge. Han lovade även att han skulle se till att det skulle finnas ett gäng nybadade och lättlurade flickor till hands efter varje spelning.

Idag ska jag åka till Vadstena igen, hoppas jag inte blir nedskjuten denna gång. Har fortfarande ett sött blå-gult märke på knät sedan sist. Dömde igår med, mitt liv består av hockey för närvarande. Jag måste få ordning på mina studier också, men jag har ingen som helst lust med dessa. Kanske skulle skita i allt och supa dygnet runt istället. Det kan funka, men jag skulle må illa då också.

Nej fan kära supporter tack för att du läste detta inlägg. Glöm för fan inte att gissa på titeln.

Puss och kram
/Freddie


Kommentarer
Postat av: Frida

Depeche Mode från skivan Violator! (jag glömmer alltid att gå in på din sida, måste bli bättre på det :D)

2008-01-27 @ 12:53:10
URL: http://frullaaan.blogg.se
Postat av: Therese

Depeche Mode är det jue :)

2008-01-27 @ 15:01:34
URL: http://ladykiller.blogg.se
Postat av: PB&J

Hmmm, tänker gå mot strömmen och säga Keane... Cover version, men ändå...

2008-01-27 @ 16:15:41
Postat av: anton

depeche mode

2008-01-28 @ 18:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0