A new level

Japp det är precis det min lilla blogg uppnådde igår. 34 stycken unika besökare var inne och läste på min blogg under föregående dygn, vilket är nytt personbästa. Den siffran tycker jag är bra för en slö hobbybloggare, men givetvis är det ju ni som har läst min blogg som är de som skall tackas. Hoppas ni fortsätter läsa min blogg.

Gårdagens titel var mycket riktigt skriven av kent. Grattis till Frida, (http://frullaaan.blogg.se/), som gissade rätt på det. Hon vann dessutom lottningen mot Ida S som jag därmed får önska bättre lycka nästa gång. Jag har även kommit fram till en regeltolkning för att det ska bli lite rättvisare lottning. Det är så att den som först lämnar ett svar får fler antal lotter och med andra ord större chans att vinna. På det sättet hoppas jag uppmuntra er att både gissa först, men även att lämna erat svar om det redan finns gissningar. Det kommer att fungera som så att den som gissar först får så många lotter som det finns totalt antal gissningar. Alltså om fem stycken lämnar rätt svar kommer den som lämnat första svaret få fem stycken lotter och de andra får en lott vardera.

När det handlar om låtar som släppts av flera olika artister, är det en given fördel att känna mig lite och ha kunskap om vilken sorts musik jag föredrar. Det är en bra ledtråd om ni råkar ut för fler alternativ. Dagens titel kan säkert vara lite knivig, men jag hoppas att ni kommer in med lite gissningar.

Gårdagen var jag lat, igen, satt en lång stund på dagen och gjorde absolut ingenting. Sen när jag väl tog fram mina böcker och skulle läsa ringde telefonen. När jag hade pratat färdigt kom jag inte igång igen. Yours truly vet att han är lat och väldigt korkad, men det är inte lätt när man är en trög liten nallebjörn. Idag hoppas jag kunna vara lite mer jävla effektiv, eller hoppas jag ska vara mer effektiv. Inte för att det är svårt att vara det men ändå. Blir lite tråkiga inlägg sådär när dagarna har varit hemmaliggandes, ni får ursäkta mig för detta.

Det här med kroppen och min hälsa är ett under för mig. Igår kväll kände jag mig riktigt okej och kände att japp nu jävlar kan vi komma igång normalt igen. Imorse när jag vaknade fick jag återigen bakslag och hade "mongohals" och för hög temperatur igen, det är ju typiskt liksom. Hoppas jag kan vara frisk imorgon så jag kan döma på söndag i alla fall, annars får jag ett väldigt långt uppehåll vilket ger ett rejält tapp både i tempo och kondition.

Idag ska jag som sagt studera lite och sedan får det nog bli lite TV-sport ikväll. Imorgon ska jag återigen försöka studera lite och sedan är det väl Arsenal på TV något som får trösta att jag inte kan döma den match jag skulle ha haft. Typiskt min otur, för en gångs skull när jag har blivit satt tillsammans med Stenis på en match så kan jag inte. Skulle ha haft Raggarn på andra linjen vilket också hade borgat för en trevlig tillställning, men Stenis har jag inte haft med mig sedan TV-pucken och det är alldeles för länge sedan. Om ni undrar varför jag skriver det här så är det en liten "hint" till Nisse-Chips att jag gärna vill ha en match med Stenis. Så nu har jag sagt det också.

Sen glömde jag ju skriva att jag använde mig av Ida och Pernilla som bollplank när jag gjorde min lilla "Årets-lista" ett stort tack till er två för den hjälpen!

Nej nu är det väl dags att ta tag i den här dagen och se vad den har i sitt sköte.
Tack för att just du har tagit dig tid att läsa detta
/Freddie


Kommentarer
Postat av: Buttis

Det kan inte vara några andra än Pantera

2008-01-11 @ 21:56:59
Postat av: figge

jag chansar på orup

2008-01-13 @ 21:00:34
URL: http://mrfigge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0