Trash

Så skulle man kunna säga att dagen har varit, men det vore inte riktigt hela sanningen dock. Jag var uppe på campus tidigt och läste  lite innan föreläsningen. Föreläsningen i sig var väl ingen kioskvältare dock, synd för det är ett intressant ämne. Sedan grupparbetade vi, jag skrev och var effektiv Antonina och Stalin satt och käbblade som ett gift par och Emeli och jag såg till att det arbetades. Efter detta for jag hem och slöade lite innan jag fixade mat och nu är det hockeykväll med Arne och Ankan. Igår gick jag nästan en hel mil ihop med Kolbäck och hans dotter, dottern gick ju inget då hon fortfarande ligger i barnvagn och är söt mest. Sedan bjöd Kolbäck och hans sambo på mat innan jag tog mig hemåt.

Gårdagens titel var mycket riktigt en låt av Hello Saferide något som fyra stycken supportrar hade kunskap om. Sedan har vi kommit till årets största regelmässiga diskussion. Det var PB&J som i samma kommentar gissade på både Hello Saferide och Säkert!. Dessa båda artister är ju samma person, men olika artister. Jag har enhälligt i min regelkommitté bestämt att det är otillåtet att gissa på två artister i samma kommentar.

Vinnar igår blev efter gastkramande lottning Ida C (http://mira83.blogg.se) som därmed klev upp på en delad andraplats med tre poäng. Nästa inlägg ska förhoppningsvis innehålla en tabell.

Välkomna att gissa på dagens titel. Själv ska jag fortsätta spana på ishockeyn DIF-SSK ställningen efter två perioder är 1-0 till mitt älskade Djurgår'n. Sen var det visst Liverpool - Inter också! trevligt med en idrottsafton i soffan!

Puss på er mina supportrar
/Fredrik

Kommentarer
Postat av: Carro

Kan det vara Korn?

2008-02-19 @ 21:03:06
URL: http://nilorac.blogspot.com
Postat av: Ylva

Vad roligt! Har du en tävling om var titlarna hör hemma? Kanske jag också skulle ha. Jag skriver ju titlar på samma tema, mest för att det är så svårt att hitta på riktigt bra titlar.
Jag surfar på tok för lite. Dels för att jag jobbar för mycket och dels för att datorn, som är kraschad, ominstallerad, ominstallerad, ominstallerad och ominstallerad vägrar känna av nätverket hur jag än försöker. Det kommer därför bli en ny dator. Måste bara hitta en rosa innan jag slår till ;) Sedan skall här surfas!

2008-02-21 @ 13:15:09
URL: http://www.grusifer.wordpress.com
Postat av: martina

Alice Cooper, låt nummer 8
på mitt favvoalbum "trash"....

2008-02-21 @ 19:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0