Show me how to live

Ja så var det då dags för ännu ett blad i historieskrivningen, det har nämligen blivit dags för ett nytt blogginlägg signerat Sveriges snyggaste man, i motljus. Senast gnälldes det om att titeln var alldeles för enkel och jag fick in sex stycken svar som alla sa samma sak. Dock kan vi inte vara säkra på att det bara var Ida S som visste och de andra som snikgissade. PB&J kanske kunde eftersom hon trots allt är jämnårig med Bob Dylan som också är det rätta svaret på tävlingsfrågan. Låten gavs ut på skivan med samma namn år 1964.

Vinnare denna etapp blev Anton, som därmed tog sin första poäng i tävlingen!

Dagens titel är förhoppningsvis lite jävligare att lösa för alla popsnören där ute, men kan ni det här blir jag imponerad. Nu kan ni inte snika på varandra gissningar i alla fall. (Under förutsättning att tekniken på hemsidan väljer att jobba med mig på min sida)

de nya reglerna kan i ta del av här -----> REGELBLOGGEN

Idag har jag visat min vackra nuna på Campus och i vanlig ordning har tjejerna flockats kring mig, Blev lite jobbigt där ett tag, inte ens en arrogant attityd fungerade för att bli av med dem. Gästspelade lite hos PB&J och såg till att hennes gruppmedlemmar fick lite ögongodis också, fick inte stanna för länge dock då madam tyckte att jag störde deras arbetsmoral. Jobbigt som fan att vara så jävla snygg hela tiden! Vänta bara tills jag släpper min skiva och får rubriker och åker runt på världsturné. Då kommer det bli läge att ha livvakter vid sin sida.

Ikväll ska jag ut och käka med grabbgänget, det kan bli trevligt antar jag. Det blir O'learys och kolla hockey-allsvenskan, förmodligen blir det ett jävla tjatter och en hel del skitsnack om både det ena och det andra. På tal om ishockey så var jag och Antonina (Anton) på hockey igår i Cloetta center. Bakom oss stod det en gubbe som från första början av matchen gnällde över att det var dåligt. Allt var dåligt, domarna, bortalaget, hemmalaget, arenan och så vidare. Till och med Mjölby Södra i division 1 var bättre än det han bevittnade för tillfället! Det senaste visar väl dock hur pass mycket han visste om ishockey, då Mjölby spelar i division 2 för närvarande. Egentligen borde jag ha vänt mig om mot gubbfan och sagt åt han att gå hem om han tyckte det var så tråkigt! Nu är jag ju en ganska blyg och tillbakadragen person så jag lät helt enkelt bli att säga något sådant!

Nej kära supportrar nu har jag en groupie här som jag ska lura att städa och diska innan hon ska få leka med min kropp.

Tack som fan för att just du tog dig tid att läsa detta.
/Freddie

Kommentarer
Postat av: Carro

Det här är självklart Audioslave.

2008-02-01 @ 16:06:09
URL: http://nilorac.blogspot.com
Postat av: Lena

Nu när jag läst, kan jag lika gärna gissa med.. Audioslave, får bli mitt svar.

2008-02-01 @ 16:53:54
Postat av: Buttis

Det är ju audioslave från samma album

2008-02-01 @ 21:45:52
Postat av: PB&J

You idiot, you don't have an ass!!!
Tjejernas kommentarer efter att du gått skulle jag definitivt blogga om i min egen blogg - om jag hade en...
Titeln - Audioslave!

2008-02-01 @ 23:16:46
Postat av: Linda

Audioslave!!! Vare rätt? :D

2008-02-02 @ 15:16:42
Postat av: anton

fan nu blev det ju svårt... jag chansar på "Cool James and Black Teacher"

2008-02-02 @ 19:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0