Schnügg

Detta är en ganska talande titel, som beskriver mig ur en alkoholpåverkads ögon. Det är sånt man får stå ut med när man är såpass attraktiv som jag trots allt är.

Förra inläggets titel kom som, fem stycken av er hade gissat på, från Audioslave. Den är på deras självbetitlade debutalbum. Audioslave som var ett mycket kompetent band bestod av sångaren från Soundgarden, Chris Cornell samt tre medlemmar från Rage against the machine. Tyvärr har de nu splittrats upp. Buttis vann lottdragningen mellan er som hade rätt svar, som jag förutspådde gick Anton bet på rätt svar direkt när han inte kunde snika på er övriga. Min nya profetia är att Anton kommer ge mig stryk för min attityd, men rockstjärnor har attityd. Buttis klev med denna etappseger upp på 2 poäng i ställningen. Får se hur många som lyckas lista denna titels ursprung, men jag önskar er alla lycka till.

Får passa på att hälsa alla läsare som läser via lärarsektionens hemsida välkomna som beskådare av min dyng-spridning. Som ni kanske har räknat ut pågår en tävling där man kan vinna alkoholhaltig dryck genom att vid årets slut vara den som gissat rätt på flest titlar.

Igår var vi på O'learys och käkade, några vänner och jag, sedan gick jag hem och sov. Idag var jag i Mjölby och hade juniormatch, totalt avslagen första period nästan så vi trodde att spelarna sov. I andra perioden vaknade de till och de två sista var rätt okej faktiskt. Imorgon ska jag blåsa LHC i J18 Elit, matchstart klockan 12, riktigt tråkig tid. Det är svårt att vara på tårna så dags, men det är bara att gå upp tidigt och se till att få rejält med mat i magen innan man åker ner till hallen! Matcherna brukar vara grymt bra att vara med i, välspelat och disciplinerat!

Nu ska jag se på lite NHL-hockey, dricka Cola och äta choklad tills jag somnar på soffan!

Tack för din tid.
/Freddi

Kommentarer
Postat av: Carro

Svar: Nej, det är ett tema varje vecka på tisdagstema.se :) Mm, men kanske går bättre nästa gång. Inte den här gången dock :P

2008-02-02 @ 23:03:11
URL: http://nilorac.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0