Fuck forever

Lång tid mellan inläggen, blir aldrig att man får tid till detta eller ska väl snarare säga tar sig tid. Sitter i soffan och glor lite slött på dumburken, väntar på att kompisen ska komma och hämta upp sin katt. Funderar på vad resten av dagen ska innehålla. Blir troligen ett varv med dammsugaren och lite diskande, skittråkigt men nödvändigt. Sedan senast har jag inte gjort så jävla mycket mer än att plugga. Börjar få fason på det hela nu vilket är skönt. Äntligen fått koll på alla uppgifter och fått dem inlämnade.

Jag har fått in tre olika svar på förra titeln och ingen gissade på den artist jag tänkte på! Min tanke var faktiskt låten Trash med gruppen Suede från gruppens skiva Coming up. Tack dock till er som gissade, ni får ett omnämnande för er tapperhet och ert mod att våga gissa. De modiga tre var Anton, Carro och Martina tack för att ni håller tävlingen vid liv. Dagens titel är lite snuskig nästintill, så alla ni pryda människor som ännu inte är bortskrämda härifrån ombeds ta det med en nypa salt och sluta läsa.

I helgen tänkte jag bli lite på lyset faktiskt, ska nog besöka HG tror jag, om nu mina små studentpolare vill göra mig sällskap dit. Dagen börjar dock med lite match på förmiddagen, sedan blir det Newcastle - Man USA på kvällen. Mitt älskade Gunners spelar tidiga matchen så den missar jag tyvärr.

Nej nu ska jag återgå till att inte göra något av värde
tack för läsningen
/Fredrik

Kommentarer
Postat av: Carro

Den var ju lätt: Babyshambles!

2008-02-22 @ 12:09:39
URL: http://nilorac.blogspot.com
Postat av: Ylva

Vad är HG för något?

Haha. Klart jag skall ha en rosa dator. :D Funderar på en bärbar Mac - man kan ju tydligen köra linux på dem nu för tiden också. ;)

2008-02-22 @ 13:40:45
URL: http://www.grusifer.wordpress.com
Postat av: Lena

babyshambles?

2008-02-22 @ 15:18:49
Postat av: Madelene

jag vet jag vet jagvet.. =D det är ju babyshamblers,stavas det så? den käre pete..

2008-02-23 @ 10:20:29
URL: http://tamagucci.blogg.se
Postat av: PB&J

Babyshambles, törs väl inte säga mer än det - får bara skäll då...

2008-02-24 @ 12:18:02
Postat av: Tiniuskristiane

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2010-05-11 @ 08:54:34
URL: http://tiniuskristiane.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0