Disappointment Blues

Ja mina trogna supportrar, så är det jag känner mig nu. En enda supporter som valde att kommentera mitt föregående inlägg, men hon kunde inte svaret. Plus i kanten dock till Carro som erkände sina bristande kunskaper.

Titeln Schnügg är hämtad från gruppen Vildsvin och deras skiva Grisfesten. Nu hoppas jag att det blir fler som kan denna titel. Annars blir jag ledsen i ögat.

Dagen har varit helt okej, började klockan 09.00 med ett besök hos Priso för lite livsnödvändiga inköp, Mjölk och sånt tråkigt strunt. Efter detta blev det frukost, och mellanmål innan jag gav mig ner mot Stångebro-hallen för juniormatch. Hade lite svårt att komma igång då matchen var tidigt, men efter hand vaknade jag till och gjorde en rätt okej match. Blev lite hög nivå mot slutet, men jag tyckte att jag själv hade satt yxan i båten och att det inte var försvarbart att chocksänka nivån. Matchen gick till overtime där LHC avgjorde efter en minut. Kan väl summera det som godkänt vilket även lagledaren i ena laget bekräftade för oss!

Nu ska jag kolla lite på TV och göra lite skoljobb samtidigt, ska grupparbeta imorgon igen. Mobba Antonina litegrann, och se om vi får något väsentligt utfört.

Nej ni, kamrater, vänner, bekanta, familjemedlemmar, prao-elever och praktikanter. Nu är det dags att utföra lite nyttigheter.

Tack för besöket
/Freddie


Kommentarer
Postat av: PB&J

The hellacopters... Tänk att dagens ungdom aldrig kan lära sig stava ordentligt! Jag ska nu ner i tvättstugan och skriva lite elaka lappar om det kvarglömda luddet i torktumlaren - om det var någon som undrade....

2008-02-03 @ 21:51:38
Postat av: Ida Svensson

Hej hej!
Sorry, glömde bort att läsa där några dagar... hehe men men.. jag kan ju inte hålla reda på allt hela tiden, det vore ju lite konstigt av mig. Jag tror i alla fall att det är The Hellacopters som gjort den låten. Pöss & kram

2008-02-04 @ 00:08:42
Postat av: Lena

The Hellacopters..

2008-02-04 @ 09:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0