Negative creep

Jag tror jag är ett negativt kräk, men jag väljer att kalla det realistisk man istället. Har varit utestängd från bloggen ett tag på grund av serverbyten därav det dåliga bloggandet på en stund. För närvarande är eran superhjälte, det vill säga jag, ute på VFU och roar mig bland högstadieelever. Det går bra, idag har jag april-skämtat med en klass, påstod att de skulle ha prov på fredag vilket de blev förtvivlade över. Antar att jag har en ond ådra inom mig ändå, men det är sällan en negativ egenskap.

Idag har jag varit och gjort löptest. Det var inga större problem att klara, men jag får ont i ryggen av att springa. Kanske skulle amputera, vad tror ni om det kära publik? Igår var jag på Linköping mot Färjestad, fick fribiljetter av min chef, igen, lurade med min mor. Det var första gången hon var på en hockeymatch som inte jag spelat, vilket säger en hel del om kvalitén på de matcher hon beskådat.

Eftersom Ylva (http://grusifer.wordpress.com/) var den enda som kunde den senaste titeln slapp jag anstränga mig för att fixa en lottning. Jag kan istället gratulera lilla Ylva till sin tredje poäng i tabellen. Ylva vars mamma jobbar på min VFU-skola är en lattjo prick med en skön inställning till livet. Tyvärr träffas vi för sällan nuförtiden, men jag får hoppas att vi kan skratta ihop någon dag snart. Antonina (Anton) visade återigen att LHC-fans inte kan någonting om det väsentliga i världen med en riktigt skral gissning.

Nej nu ska jag se vidare på fotbollen. Gissa på vilken grupp (ledtråd) som givit ut låten med titeln Negative creep och var med i bloggvärldens mest meningslösa tävling

puss i ljumsken på er mina supportrar.
Freddie


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag vet, jag vet, jag vet! Nirvana!

Det börjar trilla in pinnar märker jag. :) Nice!
Skulle helt klart vara kul att ses ngt. Det var för länge sedan sist. Hoppas du sköter dig på praktiken så jag bara får höra positiva saker via mamms. ;)

2008-04-01 @ 22:28:18
URL: http://www.grusifer.wordpress.com
Postat av: Den sjuke mentorn

Nirvana. Eller har ett MoDo-fan fel? =)

2008-04-02 @ 09:23:38
Postat av: Fredrik Karlsson

Negative Creep
Nirvanas debutalbum Bleach från 1989

2008-04-03 @ 23:16:15
Postat av: Lisa

Negative Creep. Nirvana om jag inte minns helt fel. På skivan Bleach.

2008-04-05 @ 13:49:05
URL: http://vildbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0