Ytterliggare en helg är förbi

Så var den här helgen till ända, mer eller mindre iallafall, den har varit helt okej. Jag saknade en viss person som jag inte har  fått träffa på alldeles för länge nu dock! Hoppas jag får träffa dig i veckan! Vore trevligt att få umgås med dig!

Jag åkte hem till mina föräldrar i fredags och bytte däck på bilen och stannade kvar där över helgen. I lördags tränade jag hockey på morgonen och sedan var jag på bröllop, Henka och Therese gifte sig, det var riktigt trevligt! Blev lite fest sedan som vi avslutade med en bärs hemma hos Micke innan jag for till pojkrummet och sov!

Idag var jag på barnkalas, min kusins unge fyller 5 år imorgon, måndag 12/11, så jag var där och sa hej och mumsade tårta. Sedan for jag och kollade lite hockey innan jag hamnade här framför dumburken!

nu ska jag fortsätta med det och sedan sova!

godnatt alla fans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0